Offertes aanvragen

Voor de kantoorprinter die past bij uw bedrijf

Kantoorprinters via Sales Channel

Kantoorprinter

  • Standaard 600 pagina’s
  • Maximum 1100 pagina’s
  • Output 250 pagina’s
  • Verschillende maten papier per lade

  • 4.3 seconde
  • 600 x 600 DPI
  • Touch screen interface

  • ENERGY STAR gekwalificeerd
  • Standby 95 W
  • Normaal 615 W

Kantoorprinter

Een kantoorprinter aanschaffen doet u niet iedere dag. Het is een zakelijke investering die doorgaans gepaard gaat met veel vragen en overwegingen. Een beetje advies rondom het aanschaffen van de nieuwe printer kan geen kwaad en bij Sales Channel doen we er alles aan om u van professioneel onafhankelijk advies te voorzien. In onderstaand overzicht hebben we de belangrijkste zaken omtrent het kopen van een professionele kantoorprinter voor u op een rijtje gezet.

Welke kantoorprinter past bij mijn bedrijf?

Dat is vaak de eerste vraag die u zichzelf stelt. Er zijn immers veel verschillende soorten printers, ieder met hun eigen unieke kenmerken. Welk soort kantoorprinter het beste bij uw bedrijf past is afhankelijk van het gebruiksdoeleinde van de printer. Graag gaan wij persoonlijk met u in gesprek om te achterhalen wat uw voorkeuren en wensen zijn zodat we u van een gedegen advies over uw printer voor op kantoor kunnen voorzien.

Kantoorprinters die u via Sales Channel kunt kopen, huren en/of leasen zijn onder andere:

Merken kantoorprinters

Een andere factor die van invloed kan zijn op uw keuze qua kantoorprinter is het merk van de printer. Printers zijn er in vele soorten, maten en merken. Qua merken kan de prijs van een printer voor op kantoor behoorlijk uiteenlopen, maar een duur merk wilt niet per definitie zeggen dat de betreffende printer het beste is voor uw persoonlijke situatie.

Merken kantoorprinters die u bij ons kunt verwachten zijn onder meer:

  • Konica Minolta
  • Ricoh
  • Lexmark
  • Kyocera
  • Sharp
  • OKI
  • Develop

Printer voor kantoor kopen, huren of leasen?

Zodra helder is welke professionele kantoorprinter het meest geschikt is voor bij u op kantoor zult u zich af moeten vragen of u de nieuwe zakelijke printer wilt huren, kopen of leasen. Ook hier zijn weer voor- en nadelen te benoemen voor alle drie de opties. We zetten deze graag voor u op een rij.

Kantoorprinters huren

Een kantoorprinter huren doet u feitelijk alleen wanneer u kortstondig gebruik wilt maken van de printer. Een printer voor langere tijd huren is een kostelijke aangelegenheid en gebeurt daardoor in de regel praktisch niet.

Wanneer huurt u dan wel een professionele printer? Denk dan aan beurzen, seminars of demonstraties. Een 3D printer gebruikt u bijvoorbeeld maar zeer sporadisch (waardoor het feitelijk niet loont om deze te kopen of te leasen), maar kan zeer spectaculair zijn om een demonstratie mee te geven. In dat geval is het huren van de kantoorprinter dus een uitkomst.

Printer kopen

In de regel bent u altijd goedkoper uit wanneer u de printer direct besluit te kopen, dan wanneer u de kantoorprinter besluit te leasen. Een kantoorprinter kopen vraagt echter om een (fikse) investering, zeker wanneer uw bedrijf het meest gebaat is bij bijvoorbeeld een All-in-One printer/multifunctional printer. Deze zijn namelijk relatief duur in aanschaf en kunnen dus een flinke hap uit het investeringsbudget betekenen.

Ook bent u zelf verantwoordelijk voor het onderhoud en eventuele reparaties aan de printer wanneer u de kantoorprinter koopt. Als laatste nadeel kan nog benoemd worden dat het minder makkelijk is om de printer te vervangen wanneer nieuwe technologie voor handen komt. U zult in dat geval immers opnieuw een (flinke) investering moeten doen om over de nieuwste kantoorprinter te kunnen beschikken.

Een kantoorprinter leasen

Het leasen van een kantoorprinter is dus (over de levensduur van de printer genomen) duurder, maar u hoeft niet een forse investering te doen om de nieuwe printer in huis te halen. Meestal heeft u bij printerlease twee opties:

  • Financial lease
  • Operational lease

Bij operational lease van de nieuwe kantoorprinter wordt u volledig ontzorgd. U betaalt een maandelijks bedrag, waarin onderhoud en eventuele reparaties al zijn verwerkt. In het geval van problemen met de printer worden deze adequaat voor u opgelost zonder verdere bijkomende kosten. Bij financial lease van de printer zult u wél zelf in het onderhoud en eventuele reparaties moeten voorzien.
Bijkomend voordeel van printerlease is de mogelijkheid om de ‘oude printer’ eenvoudig te vervangen voor een exemplaar met de laatste technologische snufjes tegen een laag bedrag. U bent dus altijd verzekerd van de laatste technologische mogelijkheden qua printen binnen uw bedrijf wanneer u de nieuwe kantoorprinter besluit te leasen.

Onafhankelijk advies

Bij Sales Channel begrijpen we dat u – zelfs na het lezen van deze tekst – met veel vragen kunt zitten rondom het aanschaffen van kantoorprinters. Graag gaan we persoonlijk met u in gesprek, zodat we te weten komen aan welke verwachtingen de nieuwe kantoorprinter zal moeten voldoen en we u van optimaal professioneel en onafhankelijk advies kunnen voorzien.

Wacht daarom niet langer en neem vrijblijvend contact op via 0031 (0) 71 76 005 70 voor direct contact met één van onze medewerkers of vraag hieronder uw offerte aan.

Werkwijze

Stap 1
Offerte aanvraag
Stap 2
Selecteren van leveranciers
Stap 3
Ontvang uw bod

Klantervaringen

De nieuwste aanbiedingen op de printermarkt
Spoed Offerte aanvragen
Contact
0031 71 76 005 70
info@sales-channel.nl
WTC The Hague, Prinses Beatrixlaan 582
2595 BM Den Haag