Offertes aanvragen

Ontvang snel twee offertes voor een leaseprinter

Printers leasen via Sales Channel

Printer leasen

  • 2.250 pagina’s
  • 2 lades
  • uto Colour

  • 5-ink
  • Auto-Colour
  • rayscale

  • 100 – 240 V
  • Maximaal 140 W
  • Standby 5W of minder

Printer leasen

Een printer leasen voor zakelijk gebruik kent een aantal voordelen ten opzichte van een printer kopen of printers huren. Het leasen van een nieuwe printer voor bij u op kantoor doet u niet iedere dag en wat advies hierbij kan dan van pas komen. Sales Channel helpt u graag met onafhankelijk en vrijblijvend advies over het leasen van printers voor zakelijk gebruik.

Een printer leasen voor zakelijk gebruik

Een printer leasen. Daar komt nogal wat bij kijken. Wie zich oriënteert rondom printerlease komt al snel tot de conclusie dat er één belangrijke vraag als eerste beantwoord zal moeten worden: welke professionele kantoorprinter heeft u precies nodig? Om daar een antwoord op te kunnen geven zal het voornaamste gebruiksdoeleinde achterhaald moeten worden.
Wij doen dit door persoonlijk met u een gesprek aan te gaan en uw wensen en voorkeuren nauwkeurig in kaart te brengen. Zo komen wij precies te weten welke printer het beste bij uw bedrijf past en kunnen we u van degelijk en professioneel advies voorzien.
Printers die u via ons kunt leasen, kopen en huren zijn onder meer:

Printermerken die u kunt leasen

Zodra duidelijk is welke printer het beste bij uw persoonlijke behoefte past is het noodzaak om te kijken welk merk printer uw voorkeur heeft. Printers zijn er in tal van soorten, maten en merken. Een professionele kantoorprinter hoeft niet per definitie heel veel te kosten, maar er is een verschil in prijs merkbaar als het om het merk van de printer gaat.

Merken van printers die u via ons kunt kopen, huren en leasen zijn onder andere:

  • Konica Minolta
  • Ricoh
  • Lexmark
  • Kyocera
  • Sharp
  • OKI
  • Develop

Het leasen van de printer vs. de printer kopen

Wanneer u toe bent aan een nieuwe printer op kantoor loont het ook om een afweging te maken tussen de printer leasen en de kantoorprinter kopen. Beide hebben namelijk hun voor- en nadelen. Ook hier achterhalen wij de beste optie voor u middels een persoonlijk gesprek, maar om u nu alvast een indruk te geven wat de verschillen zijn tussen printerlease en het kopen van de printer hebben we hieronder de voor- en nadelen voor u op een rijtje gezet.

Printerlease

Bij het leasen van kantoorprinters heeft u doorgaans twee keuzes:

  • Operational lease
  • Financial lease

Bij operational lease van een printer wordt u volledig ontzorgd. U betaalt een maandelijks bedrag voor het leasen van de printer, maar hierbij zijn ook zaken als reparatie en onderhoud ingebouwd. In geval van problemen met de printer worden deze adequaat verholpen zonder bijkomende kosten en ook in periodiek onderhoud wordt door de leverancier voorzien zonder extra kosten. Bij financial lease betaalt u alleen een maandelijks bedrag voor het leasen van de printer en zult u dus zelf moeten voorzien in het onderhoud en eventuele reparaties.

Verder is het bij het leasen van een printer gemakkelijker om over te schakelen op het allernieuwste model met de nieuwste technologische snufjes. Tegen een lage prijs vervangt u de ‘oude’ printer voor het nieuwste exemplaar.

Printer kopen

Over het algemeen genomen is het het voordeligst om de printer direct te kopen. Bij printerlease bent u over de looptijd genomen duurder uit. Daar staat tegenover dat u bij het leasen van de printer niet het hele aankoopbedrag (of een grote aanbetaling in het geval van een lening) hoeft te voldoen wanneer u behoefte heeft aan een nieuwe kantoorprinter.

Printers zijn dure apparaten. Zeker de all-in-one printers, plotters en kopieermachines. Om deze in één keer te voldoen zult u een flink bedrag vanuit het investeringsbudget moeten investeren en/of een lening bij de bank afsluiten. Maar – zoals gezegd – bent u dus wél goedkoper uit wanneer u de printer direct besluit te kopen.

Wanneer u de printer zelf koopt is het uw apparaat. Dit is een voordeel, maar direct ook een nadeel. U zult immers zelf in het onderhoud moeten voorzien en eventuele reparaties zult u zelf moeten verhelpen. Ook het vervangen van de printer voor het nieuwste exemplaar gaat minder makkelijk dan bij printerlease. U zult namelijk opnieuw een (flinke) investering moeten doen om gebruik te kunnen maken van de nieuwste technologie.

Onafhankelijk advies

We hopen u met deze tekst over printers leasen al wat informatie te hebben kunnen verschaffen, maar gaan veel liever de dialoog met u aan zodat we u écht van goed advies kunnen voorzien omtrent het leasen en/of kopen van de nieuwe kantoorprinter.

Wacht niet langer en neem vrijblijvend contact op via 0031 (0) 71 76 005 70 voor direct contact met één van onze medewerkers of vraag hieronder uw offerte aan.

Werkwijze

Stap 1
Offerte aanvraag
Stap 2
Selecteren van leveranciers
Stap 3
Ontvang uw bod

Klantervaringen

De laatste aanbiedingen binnen de printermarkt
Spoed Offerte aanvragen
Contact
0031 71 76 005 70
info@sales-channel.nl
WTC The Hague, Prinses Beatrixlaan 582
2595 BM Den Haag